Ze zeggen altijd dat hun klanten zulke smaken willen, dus nu maar hopen voor ze dat dit klopt.
De 'taalgrens' tussen friet en patat is verleden tijd. Chipsmaker Lay's wakkerde de patat-versus-friet-oorlog dit voorjaar nog eens lekker aan door een wedstrijd uit te schrijven voor de naam die de nieuwe 'Iconic Local Flavours' chipssmaken 'Patatje Mayo' en 'Frietje Satésaus' met elkaar zou moeten verzoenen. Die Iconic Local Flavours zijn een handig marketingdingetje, liet Lay's-moederbedrijf PepsiCo eerder zien.
De winnaar is nu bekend gemaakt. Met de 'catchy' naam 'Hieperdepiepers' krijgen de smaken Mayo en Satésaus voortaan dezelfde naam. Lay's is hartstikke trots. "We breien niet iedere dag een einde aan een heikel debat als patat versus friet." 'Hieperdepiepers' werd een opvallend aantal keren ingezonden. Niet zo gek, met de verwijzing naar piepers.
Ze zeggen altijd dat hun klanten zulke smaken willen, dus nu maar hopen voor ze dat dit klopt.
Ik vraag me af welke idioot het uberhaupt verzint om chips met een patat smaak te maken...........
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.