4
Fotocredits: 'Lay's Hieperdepiepers', PepsiCo

FlashHieperdepiepers maken eind aan friet-patat-oorlog

De 'taalgrens' tussen friet en patat is verleden tijd. Chipsmaker Lay's wakkerde de patat-versus-friet-oorlog dit voorjaar nog eens lekker aan door een wedstrijd uit te schrijven voor de naam die de nieuwe 'Iconic Local Flavours' chipssmaken 'Patatje Mayo' en 'Frietje Satésaus' met elkaar zou moeten verzoenen. Die Iconic Local Flavours zijn een handig marketingdingetje, liet Lay's-moederbedrijf PepsiCo eerder zien.

De winnaar is nu bekend gemaakt. Met de 'catchy' naam 'Hieperdepiepers' krijgen de smaken Mayo en Satésaus voortaan dezelfde naam. Lay's is hartstikke trots. "We breien niet iedere dag een einde aan een heikel debat als patat versus friet." 'Hieperdepiepers' werd een opvallend aantal keren ingezonden. Niet zo gek, met de verwijzing naar piepers.

FoodClicks - Hieperdepiepers vervangt Lay?s Patatje Mayo en Frietje Satésaus, 11 okt 2022
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Sytske Barkhuis
  • #4
  • 13 okt '22
  • 10:43

Ze zeggen altijd dat hun klanten zulke smaken willen, dus nu maar hopen voor ze dat dit klopt.

Astrid Spijkers
  • #3
  • 12 okt '22
  • 15:10

Joh, je meent het. Dan hebben ze mensen in dienst die totaal geen smaak hebben

Sytske Barkhuis
  • #2
  • 12 okt '22
  • 14:28

Chipsmaker Lay's dus...

Astrid Spijkers
  • #1
  • 11 okt '22
  • 15:33

Ik vraag me af welke idioot het uberhaupt verzint om chips met een patat smaak te maken...........

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.