1
Fotocredits: 'Easter eggs', Lotus Head, Wikimedia

FlashHema lollig over ergernis paaseitjes

Een onbegrijpelijk fenomeen. Niemand vindt het leuk als in de zomer al pepernoten en chocoladeletters in de winkels liggen. En ja hoor, in supermarkten vonden we ze alweer. Paaseitjes. Meters schapruimte, bijvoorbeeld bij Lidl. De Hema laat merken dat we ons er over verbazen of erger, ons er kapot aan ergeren. Ze maken er gebruik van in een advertentie. Nu al? Ja omdat ze zo lekker zijn, zegt de Hema. Een vaag 'rot toch op'-gevoel overheerst.

Adformatie - HEMA kondigt paaseitjes op een gevatte manier aan op Facebook, 19 jan 2020
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Wouter v.d. Weijden
Wouter v.d. Weijden Strategie duurzame landbouw
  • #1
  • 20 jan '20
  • 14:57

En dan komt er ook nog gesteggel of je dit nog wel Paaseitjes mag noemen.

Daar weet ik een mooie oplossing voor: precies dezelfde eitjes in twee verschillende verpakkingen. Vergelijk halalvlees.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.