FlashHeerlijk helder neppen

Een echtpaar uit Nijkerk is veroordeeld tot een schadevergoeding van in eerste instantie €200.000 aan Heineken. Het stel had bierfusten gevuld met goedkoop merkloos bier en op de fusten stickers geplakt van dure merken. Zo kon goedkoop bier duur verkocht worden. Een paar afnemers kregen argwaan. Na onderzoek door de dure brouwers en de FIOD kwam de zwendel aan het licht. Opmerkelijk: het waren niet de bierdrinkers zelf die het verschil proefden.

AD - Zo maakten Wilco en Erica van tienduizenden liters merkloos bier ?echte? Heineken, 12 apr 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Theo Jonkhart
Theo Jonkhart Anders zou ik het niet zeggen, want sommige zaken liggen vaak nèt even anders en
  • #1
  • 13 apr '19
  • 15:29

Tijd voor andere regering dus.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.