Consumentenpanels, misschien doen die het. Voortdurend breidt het assortiment in supermarkten uit, met de wonderlijkste producten waarvan je zou denken dat we daar helemaal niet om gevraagd hebben. Jawel, zegt Albert Heijn, misschien u niet direct maar ons klantenpanel vroeg om gemberthee. En niet alleen Albert Heijn maakt het alsmaar bonter. Ook Aldi en vooral Lidl beginnen eerder op exotische delicatessenwinkels te lijken dan op discounters met het hoogst noodzakelijke. Omdat wij er om vragen, zegt zelfs een hoogleraar in de kruidenierskunde. Gek dan toch dat bijna niemand wist dat hij of zij er om vroeg.
De Telegraaf - Wensen consument maken supermarkt duurder, 24 jun 2019
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Ik weet iig van mezelf dat ik om minstens 90% van het hele assortiment van de supers niet geraagd heb, dat klopt wel.