Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog
0
Fotocredits: 'Disposable syringe', Pixabay

FlashFreude am Impfen

Corona schaadt de economie en het leven; gedwongen vaccinatie drijft de bevolking uit elkaar. Daarom pleiten de gezamenlijke Duitse industrie, detail- en levensmiddelenhandel voor vriendelijke vaccinatie. In Duitsland ligt de vaccinatiegraad lager (70%) dan in Nederland (77%). BMW, Porsche en Mercedes-Benz, zorgverzekeraar AOK, de supermarktketens Edeka en Lidl, Deutsche Bank, Burger King en McDonald's, bouwmarkt Hornbach, zeepfabrikant Henkel, Durex, Kitkat (Nestlé), Fleurop en warenhuisketen Kaufland doen er wat aan. BMW veranderde voor de gelegenheid zijn leus 'Freude am Fahren' in Freude am Impfen' (van puur rijgenot naar vaccineergenot).

Het Financieele Dagblad - 150 Duitse bedrijven en merken lanceren campagne voor coronavaccinatie , 8 dec 2021
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.