1
Fotocredits: 'Prijskaartje Buys Negerzoenen', Bianca van der Ha voor FL Media

FlashDuur in de aanbieding

Consumenten zeggen te kopen wat de pers en politiek elkaar naroepen als OK: biologisch, duurzaam, vers, van dichtbij en duurder. Land- en Tuinbouworganisatie (LTO) ontdekte het voor de zoveelste keer in een onderzoek. Maar in de winkel kiezen ze op prijs. Omdat boeren te weinig verdienen, zegt de hoofdredacteur van een boerenblad dat knappe koppen iets moeten verzinnen om mensen niet op prijs te laten kiezen. Dat is nogal makkelijk: voordeel en imago waar je mee gezien wilt worden. Daarom koop je die veel te dure iPhone liefst in de aanbieding.

Consument in spagaat tussen stembiljet en kassabon - Food & Agribusiness, 5 aug 2020
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Theo Jonkhart
Theo Jonkhart Anders zou ik het niet zeggen, want sommige zaken liggen vaak nèt even anders en
  • #1
  • 12 aug '20
  • 17:31

Wel 2 cent, het kan niet op.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.