En die zorgmedewerkers maar wachten op hun schijntje.............
Ook in coronatijden schakelt Albert Heijn rustig door: 'verbluffend' goede kwartaalcijfers, groeiend marktaandeel, fikse omzetstijging. Alleen, wat merken de medewerkers ervan? Alles. Hen staat 'een mooi extraatje' te wachten, verklapt topvrouw Marit van Egmond. Een halve tot een hele extra periode (vier weken) aan salaris over 2020, via de winstuitkeringsregeling. "Daarin zit de echte coronabonus," aldus van Egmond.
Distrifood - AH-ceo Marit van Egmond: ?Er zit voor de medewerkers mooi extraatje in? - Distrifood, 1 sep 2020Dat niet alleen. Bij 'mijn' AH hebben de medewerk/st/ers een tijd geleden ook een lunch aangeboden gekregen. Dat hoorde ik toevallig. Kijk, zo hoort het. Zo ga je met mensen om die een uitzonderlijke prestatie leveren.
#1 Astrid: #knipoog Kijk maar uit dat de boeren** dat niet gaan blokkeren omdat ze vinden dat het voor hun is als leverancier van de grondstoffen in die producten. #einde knipoog.
** I know: is maar een (klein?) aantal die dat doen > vergeet niet de #knipoog te lezen.
Overigens: Vraag aan een ieder hier. Ik zag/vond dat AH wel het beroerdst mee omging / gaat met de corona maatregelen. Ik kom (kwam) in 3 supermarkten:
1) automatische handgel machine + winkelkar infectie machine (lokale plus in dorp waar ik nu woon)
2) medewerker bij ingang maakt je winkelwagenbuis schoon en ziet er op toe dat jij je handen desinfecteert
3) AH, o ja ergens staat wel een plantenspuit, handpompje en een rolletje papier
Hoe hebben andere supermarkt bezoekers dit ervaren?
Of beschrijf ik hier het dorpse versus de stad verschil ( ik weet van mijn ouders dat de plus in hun dorp er veel minder serieus mee omging dan ik beschreef in mijn 1 en 2. Ze waren beide verbaasd van die gang van zaken merkte ik.
Jeroen #4 "Mijn' AH (in Amsterdam) gaat al een tijd heel slecht met corona-maatregelen om. Je staat zij aan zij met een andere klant bijv. je boodschappen in te pakken. Eerst wachtten ze tussen 2 klanten in, maar dat is zeker niet meer aan de orde.
Er is al lang geen medewerker meer die overzicht houdt. Ja. inderdaad ergens een rolletje papier.
Als klant heb ik het idee dat zeker 'AH' zich niet bekommert om mijn gezondheid: als de kassa maar rinkelt, daar gaat het om.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.