FlashBoer gaat toezien op Nestlé

A-merken - van Nestlé (o.m. Maggi, Nespresso, Nesquick, Cheerios, Buitoni, San Pellegrino, Purina) en Heineken tot Unilever (Unox, Ola, Lipton, Knorr) en de koekjes (LU, Prince, Oreo) en repen (Milka, Cadbury) van Mondelez - hebben het moeilijk in de supermarkt. Die laat ons liever huismerken kopen. Slim dus van Nestlé. Ze halen Dick Boer binnen om op hun vingers te kijken. De voormalige topman van Albert Heijn wordt commissaris bij de Zwitserse levensmiddelengigant. Zo iemand mag directeuren ongezouten vertellen wat beter kan.

Retailtrends - Dick Boer wordt commissaris bij Nestlé - RetailNews.nl, 15 feb 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.