0
Fotocredits: 'Screenshot', website Crisp

FlashAmsterdamse Crisp gaat naar Vlaanderen

Online supermarkt Crisp slaat zijn vleugels uit naar Vlaanderen. Het Amsterdamse bedrijf heeft grote ambities in één van de drukst bevolkte regio's van Europa.

Waar het Vlaamse publiek niet geschikt zou zijn voor prijsvechter Mere, zou het bovengemiddeld geprijsde aanbod van Crisp dat juist wel zijn. "Belgen waarderen smaak en kwaliteit van eten misschien wel meer dan Nederlanders", aldus medeoprichter Tom Peeters. Crisp biedt vooral "knetterverse" lokale producten aan. Minder voedselkilometers, geen gewacht in het supermarktschap en geen halve dag thuis te hoeven blijven voor bezorging. Het is Peeters' trots. Hij is zo trots, dat hij niet schroomt om andere supermarkten een sneer te verkopen. Met genoeg 'gebakken lucht' in de sector over wat beter eten inhoudt, lijkt hij direct te verwijzen naar Albert Heijns 'Beter eten' campagne.

Gondola - CEO Crisp: ?Vlaamse markt is ideaal voor ons?, 17 jun 2022
  • Waardeer dit artikel door het te delen:

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.