
Op zich niet zo verwonderlijk en zelfs te voorspellen. Sterker nog, we hebben het hier vorig jaar voorspeld: gepimpte snoep.
Fout, de toekomst of wordt het tijd voor andere vormen van snoep?
Snoep- en koekfabrikanten proberen met man en macht hun producten in verantwoorde voedingspatronen onder te brengen. Dat werd duidelijk op de zoetwarenbeurs ISM die afgelopen week in Keulen gehouden werd. Zo werden zoetwaren als vitamine C-vervangers gepresenteerd en vetloze chips als vervangers voor ontbijtcereals. Opvallende trend was de groei van het aandeel fruit in snoep en koek.
bron: distrifood
Op 6 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Marcel, even lullig doen: iedereen kan toch lezen!
Hier moet de merketingafdeling van de firma Mentos eens een fikse voorraad zweepslagen krijgen : zat de ascorbinezuur er niet sowiso al in als conseveringsmiddel ? Hebben ze al die jaren de boot gemist ... ;-)
@Wouter, zet je wel even je vraagprijs voor dit geweldige idee eronder, we worden door velen gelezen.....
Mentos zit barstensvol energie. Pure brandstof waarmee je gezond kunt spelen en sporten. Maar nu heeft Mentos iets nieuws: Mentos Pink Grapefruit. Daarmee krijg je ook nog eens op een lekkere manier een extra dosis Vitamine C binnen. En zo bescherm je jezelf beter tegen ziektes als vogelgriep. Zonder E-nummers.
Zoiets?
Het is fout, maar de toekomst...