Domino's Pizza pakt in Australië de grootste frustraties van consumenten aan met een nieuwe marketingcampagne. De 'We Care' campagne moet een einde maken aan pizzapunten van ongelijke grootte, slecht geplaatste pepperoni en ontbrekend knoflookbrood. Om het personeel hierop te trainen sloten afgelopen weekend alle Australische winkels hun deuren voor een uur. "We gaan terug naar de basis", aldus algemeen directeur Nick Knight in Australian Food News. Knight geeft aan dat er mettertijd fouten zijn ingeslopen en de aandacht voor detail is verslapt. De kwaliteit staat nu weer voorop. De pizza's blijven even (on)gezond als tevoren, maar gaan er dus beter uitzien.
AFN - Domino?s addresses biggest consumer frustrations with new campaign | Australian Food News
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook