GEZONDE POEIERSOEP!!!!!!!!!!!!!!
Voor de zekerheid huurde Maggi een ontwerpbureau in om deze onzin te verkopen:
"Het Opkikker logo is geoptimaliseerd door er verantwoorde signalen in te brengen. Het geheel is doorgezet met het tonen van een foodvisual waarbij de kop soep een lekker moment van rust aangeeft, De ontwerper koos voor de toepassing van groen, hetgeen het groentecomponent ondersteunt. "
Op de achterkant van het pakje staat nog nadere
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Dat lijkt me een uitstekend idee, Jan! Geef het meteen een positieve draai, zodat consumenten zich door je oproep vrolijk gaan voelen en sympathie krijgen.
@Dick, ik ga er mijn volgende weblog eens aan wijden op Weekblad Groenten en Fruit. Het kan toch niet zo zijn dat wij die ongelijke behandeling maar op zijn beloop laten.
IKB en de verpakkingsuiting van Maggi, als die al mag, zijn wat mij betreft gelegaliseerde consumentenmisleiding.
En als die soep nu eens gemaakt is van gezonde groenten, in tegenstelling tot ziekelijke groenten?
Als dat gezond nu op de soep slaat, niet op de drinker?
Zelfs die rooiige (red baron, roseval, roter kuss, highland burgundy oid) hebben geel vlees.
Zo'n rooiige. Jij weet vast hoe ze heten ;-)