Met het thema When Food Goes Digital geven we dit jaar opnieuw de toon aan. Digital heeft zich al ontfermd over de verkoop en distributie van food. Welke nieuwe kansen ontstaan als food zich helemaal bloot geeft door zijn herkomst, reis door de keten en inhoud te digitaliseren? o.a. Jan Brouwer (Microsoft), Wilbert Hilkins (Food Insights) en Lammert Vinke (InfoSupport) gaan hierover met elkaar het gesprek aan.

Digital Food 2020 brengt je op de hoogte van de laatste technologische ontwikkelingen en nieuwste businessmodellen. Krijg bruikbare insights over o.a. de digitalisering van de winkelketen, supscription models, de toekomst van de fysieke winkel, het optimaal gebruik maken van data en databased storytelling.

Met 30 topsprekers en meer dan 200 decision makers is het congres Digital Food het evenement met de belangrijkste beslissers in de food industry.

Tom Peeters vertelt over de stormachtige groei van Crisp. De online supermarkt lanceerde in 2018 gesteund met het grootste startkapitaal in de afgelopen 3 jaar.

AiFi ontwikkelde de kassaloze winkel voor Albert Heijn. Frank Jansen vertelt hoe zijn winkelconcept de drie grootste klant-ergernissen op een ingenieuze manier verhelpt.

Bekijk hier de congreswebsite voor de andere sprekers, zoals FrieslandCampina, Julia Rijssenbeek, Daniel Gebler van Picnic en Stijn Markusse van Boerschappen.

Voor wie?
Digital Food is bedoeld voor iedereen met passie voor digital food of food tech, die graag op de hoogte wil zijn van de laatste trends, ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van digital in de food industry.

Kijk voor het volledige programma, kaartjes en meer informatie op de website.

Bekijk hieronder de aftermovie van 2019.




Informatie
Datum: woensdag 23 september 2020
Tijd: 9:30 uur tot 17:00 uur met aansluitende borrel
Prijs: €395 members en early birds, €495 regulier €595 late birds, tickets zijn online te bestellen.
Locatie: World Food Center, Ede
Dit artikel afdrukken