Twee nieuwsberichten over supers vandaag. De Noord-Hollandse super Deen doneert € 310.000 aan jeugdsport. Edwin ten Brink van de C1000 in Alphen aan de Rijn vraagt klanten of ze mee willen beslissen over wat er bij hem prominent op het schap komt.
Beide acties zijn gericht op het versterken van de band met klanten. Deen spaarde de 3 ton bij elkaar en reikte het bedrag in aanwezigheid van zangeres Monique Smit uit in het stadion van FC Volendam.
Edwin ten Brink, een zelfstandig ondernemer met de naam C1000 op de gevel, nodigt zijn klanten uit om gratis producten uit te proberen. Het product dat de buurt favoriet vindt krijgt extra aandacht in de winkel.
De Levensmiddelenkrant schrijft: Ondernemer van de C1000-winkel Edwin ten Brink roept klanten op om zich bij de infobalie en de site van de supermarkt in te schrijven. Vanaf september krijgen leden van het team gratis producten mee naar huis die ze mogen beoordelen. Iedere week kiest het testteam een favoriet product. Dat hoeft dus niet het duurste of beste product te zijn, zegt Ten Brink. “Het gaat erom wat onze klanten ervan vinden. Daarom vragen wij hen welk product zij leuk vinden. Het goedkopere huismerk kan dus beter uit de test komen dan het duurdere A-merk.”
Vraag aan Foodloglezers: welke actie vind je het sympathiekst?
Beide nieuwsberichten zijn te vinden op de site van de Levensmiddelenkrant: Deen en Ten Brink Foodretail/C1000.
Fotocredits: Jimmy Hilario.
Dit artikel afdrukken
Edwin ten Brink, een zelfstandig ondernemer met de naam C1000 op de gevel, nodigt zijn klanten uit om gratis producten uit te proberen. Het product dat de buurt favoriet vindt krijgt extra aandacht in de winkel.
De Levensmiddelenkrant schrijft: Ondernemer van de C1000-winkel Edwin ten Brink roept klanten op om zich bij de infobalie en de site van de supermarkt in te schrijven. Vanaf september krijgen leden van het team gratis producten mee naar huis die ze mogen beoordelen. Iedere week kiest het testteam een favoriet product. Dat hoeft dus niet het duurste of beste product te zijn, zegt Ten Brink. “Het gaat erom wat onze klanten ervan vinden. Daarom vragen wij hen welk product zij leuk vinden. Het goedkopere huismerk kan dus beter uit de test komen dan het duurdere A-merk.”
Vraag aan Foodloglezers: welke actie vind je het sympathiekst?
Beide nieuwsberichten zijn te vinden op de site van de Levensmiddelenkrant: Deen en Ten Brink Foodretail/C1000.
Fotocredits: Jimmy Hilario.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
En het lukt die jongens van Ten Brink: ze hebben 300 klanten die mee willen doen. Dat laten ze net weten via twitter.
En wie zei ook alweer dat klanten niet geloven dat hun super ze serieus neemt of dat het ze niets kan schelen wat er op het schap komt? Dat zal ik u vertellen: dat vertelde me ooit een .... inkoper van een super.