image

Inzicht in de consument staat centraal tijdens de vijfde Food Valley Conferentie, op donderdag 4 oktober.

De consument wordt tijdens het congres vanuit verschillende invalshoeken belicht. Tot de sprekers behoren meesterkok Angélique Schmeinck, directeur van Koppert Cress Rob Baan en manager operations van La Place Ad Willemsen.

Tijdens de workshops wordt consumentengedrag in Real Life, Second Life en Future Life uitgediept. Arjan de Boer van Shoot my Food neemt de aanwezigen mee de wereld over door de grootste winkelstraten en laat ze de hedendaagse wereld door de ogen van de consument bekijken.

In de workshop 'Consumer behaviour in Second Life' opent zich de virtuele wereld van Second Life. Er wordt een antwoord gegeven op de vragen waarom deze wereld zou interessant is voor consumenten en bedrijven.

Later op de middag is er de Consumer Experience, volgens Food Valley een feest van proeven, ruiken, beleven en verbazen.

Food Valley Award
Tijdens de conferentie reikt de stichting Food Valley de jaarlijkse Food Valley Award uit. De winnaar van de award onderscheidt zich op het gebied van onder meer innovatie, samenwerking en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

De Food Valley Conferentie 'Consumer Insights, Inside Consumers' vindt plaats in CineMec in Ede.

Dit artikel afdrukken