Experts vertellen en geven je handvatten mee om direct toe te passen in je eigen strategie. Drees Peter van den Dries, oprichter van Willem& Drees, legt de digitale datawereld achter zijn biologische subscription model uit. Retail expert in multichannelstrategieën Bart Fischer geeft bruikbare inzichten over de digitalisering van de winkelketen.
Joost Rietveld van de dynamische start-up Too Good Go verovert Nederland en redt voedsel met één app. Andere experts wijden uit over de verschuiving van het kopen van voedsel tot het kopen van een leefstijl, de geheimen van een succesvolle multichannelstrategie, het optimaal gebruik maken van data, en de (komende) rol van Machine Learning en Voice.
Voor wie?
Digital Food 2019 is bedoeld voor iedereen met passie voor digital food of food tech, die graag op de hoogte wil zijn van de laatste trends, ontwikkelingen en mogelijkheden op het gebied van digital in de food industry.
Is dit iets voor jou? Koop dan je kaartjes via de website. Benieuwd naar de rest van de sprekers? Je vind ze hier.
Informatie
Datum: Dinsdag 26 maart 2019
Tijd: 09:30 – 17:00 met een borrel
Locatie: Pakhuis de Zwijger, Piet Heinkade 179, 1019 HC Amsterdam
Prijs: Early Bird Ticket: €395, Regular Ticket: €495, Emerce Lid Ticket: €395, Foodlog lid Ticket: €395, Late Bird Ticket: €595
Je bent al Foodloglid voor €50 per jaar of €5 per maand. Naast korting voor dit congres, krijg je gratis toegang tot de Foodlog-dag, Foodlog-lezingen en -debatten. Word nu lid, via je profiel.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Ik heb geen 'passie voor digital food of food tech', dus ik zal er niet bij zijn ;-)