Lidl is van plan om een pub te openen naast een van zijn filialen in Ierland. De pub komt volgens de plannen naast de supermarkt en heeft een eigen ingang, maar is wel verbonden met de slijterij van de discounter. Winkelend publiek kan van de kassa direct doorlopen naar de bar om daar een pint te bestellen.
Hiermee volgt de discounter de trend van blurring; het fenomeen waarbij retail en horeca samen gaan onder één dak.
Onder andere Jumbo (Foodmarkt) en Albert Heijn (Bakery Café) hebben al horeca in hun filialen.
RetailDetail - Lidl gaat voor blurring met eigen café
Hiermee volgt de discounter de trend van blurring; het fenomeen waarbij retail en horeca samen gaan onder één dak.
Onder andere Jumbo (Foodmarkt) en Albert Heijn (Bakery Café) hebben al horeca in hun filialen.
Een rose bij de kapper mag niet.
Een super die naast brandstof ook alcoholische versnaperingen, voor directe consumptie, verkoopt dan weer wel.
Nu nog een Uber taxistandplaats en alles mag.