1
Fotocredits: 'From the oxymoron department', quinn.anya

FlashVoordelig dik worden tegen verspilling

Pepsico verzint een doos met verrassingen. De doos wordt gevuld met chips, andere snacks en gemengde gesuikerde ontbijtgranen. Koop je ze los, dan ben je paar euro duurder uit. In de doos gaan lekkernijen die nog prima te eten zijn, maar die wel aan het eind van hun uiterste verkoopdatum zijn. Zijn ze nog te goed voor de Voedselbank, dan zijn ze voor rijkere burgers die er een voordeeltje aan hebben. Dik? Hoezo?

AD - PepsiCo redt zoutjes en chips van de prullenbak met 'verrassingsdoos?, 20 feb 2020
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Roland Nijs
Roland Nijs Drogredeneringen Opruimingsdienst (DOD)
  • #1
  • 20 feb '20
  • 23:45

Rijkere burgers die een voordeeltje hebben bij de aankoop van ongezonde snacks. Een product marktcombinatie die wat paradoxaal aandoet.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.