1
Fotocredits: 'Pepsi Sparkling Rosé', PepsiCo

FlashRosé prik van Pepsi

Je kunt het ook als sociologisch onderzoek zien. Maak rosé die geen rosé is, doe het in een aandachttrekkende fles, vraag er veel geld voor (heel belangrijk) en zeg dat er maar een beperkt aantal van op de markt zullen komen. Nog alcoholvrij ook. Kijken hoe gek Pepsi ons krijgt.

Pepsi debuts limited-edition non-alcoholic sparkling rosé cola, 15 nov 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Eric-Jan Hoogendijk
  • #1
  • 16 nov '19
  • 4:18

Valt onder het kopje: Klanten? Wij hebben geen klanten we hebben pinautomaten.

Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat mijn favoriete currysaus ineens een grotere opening had. Moest de overtollige curry van mijn boterhammetje gebakken ei met kaas en currysaus schuiven. Ellendelingen. Doseren is bijna onmogelijk. in plaats van een dun goed te positioneren straaltje komen er alleen grote klodders uit.

Overgaan op een ander merk zal wel niet opschieten. Of ze vallen onder de zelfde producent en hebben ongetwijfeld ook zo'n belachelijk grote opening gemaakt of ze hebben het kunstje inmiddels al afgekeken.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.