FlashKlant heeft maling aan verantwoord

Het leek zo'n goed idee: geen snoep meer bij de kassa. Minder impulsaankopen, minder gejengel van zeurende kinderen, gezondere boodschappen, dunnere Nederlanders. Lidl begon ermee. Vijf jaar later constateert het Voedingscentrum dat er nauwelijks wat veranderd is. Foei toch, supermarkten? Nee hoor, die wilden wel en probeerden van alles uit. Maar klanten laten de verantwoorde tussendoortjes die de supermarkten aanbieden links liggen.

RTL Z - Snoepverkoop bij de kassa normaalste zaak van de wereld: 'Er is nauwelijks wat veranderd', 9 sep 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Theo Jonkhart
Theo Jonkhart Anders zou ik het niet zeggen, want sommige zaken liggen vaak nèt even anders en
  • #1
  • 9 sep '19
  • 22:31

De klant (en de kiezer) hebben altijd gelijk. Vandaar.

Piet Hermus
Piet Hermus landbouw, schrijft wel eens wat
  • #2
  • 11 sep '19
  • 11:03

De klant gedraagd zich als een prinsje...

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Log in om te reageren en duimen uit te delen. Nog geen account? Meld je nu aan!

Lees alles over reageren in de gespreksregels.