En weer is de wereld er op vooruit gegaan. Marketeers creëerden speciaal voor u het ‘vleugje’.
Ziehier reclame voor ‘nieuwe’ vanillevla (en andere lekkere pakken) van Campina.
Geen advertentie nog voor ons burgers, maar in het vakblad Distrifood. Dat moet supermarktondernemers overtuigen dat het goed verkopend spul is.
Het ‘vleugje’ neemt in één klap de bezwaren weg die foodwatch had tegen de benaming vanillevla voor vanillevla.
Foodwatch heeft gewonnen. Vanille mag alleen nog vanille heten als er echte vanille gebruikt is. Met een vleugje heb je daar geen last van. Campina nam bovendien alvast een voorschot op andere veel genepte smaken, zoals aardbeien en frambozen. Het smaakt natuurlijk, is minder zoet en nog PlanetProof ook. Dat is toch pure vreugde!
Wat won foodwatch nou precies?
Dit artikel afdrukken
Ziehier reclame voor ‘nieuwe’ vanillevla (en andere lekkere pakken) van Campina.
Geen advertentie nog voor ons burgers, maar in het vakblad Distrifood. Dat moet supermarktondernemers overtuigen dat het goed verkopend spul is.
Het ‘vleugje’ neemt in één klap de bezwaren weg die foodwatch had tegen de benaming vanillevla voor vanillevla.
Foodwatch heeft gewonnen. Vanille mag alleen nog vanille heten als er echte vanille gebruikt is. Met een vleugje heb je daar geen last van. Campina nam bovendien alvast een voorschot op andere veel genepte smaken, zoals aardbeien en frambozen. Het smaakt natuurlijk, is minder zoet en nog PlanetProof ook. Dat is toch pure vreugde!
Wat won foodwatch nou precies?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Het woord "natuurlijk" wordt ook wel heel vaak compleet misbruikt zeg. Toppunt voor mij is nog wel de reclame van gekleurde poedersuiker; dat noemen ze in de reclame ook "natuurlijk".
Ik hoor het tv spotje net zeggen dat het drie natuurlijke smaken zijn. Gelukkig, ik begon me zorgen te maken...
Campina voegt tenminste nog een heel woord toe: Vleugje.
De Vegaslager is hiervan de overtreffende trap, die voegt slechts 1 letter toe.
Campina geeft de klant gewoon een vleugje middelvinger en een vleugje ram in het gezicht.
Nou daar weet ik wel een oplossing voor. Een vleugje geen Campina meer.
Eens met Aart, dit concept lag allang op de plank. In het kader van 'veel beloven, weinig geven doet de mens in vrede leven' ofwel hoe stop ik er minder in, maar doe of het meer is #margemakenisdeopdracht.