Het initiatief maakt deel uit van een actieplan dat tot doel heeft de akkerbouw te verduurzamen. Eén van de uitdagingen is “het creëren van meer wederzijds begrip tussen maatschappelijke organisaties, burgers en akkerbouwers,” aldus De Lugt. Ook het ontwikkelen van verdienmodellen voor akkerbouwers die werken aan biodiversiteit en een beter bodembeheer staan op de agenda. Akkerbouwster Willeke Verhoef onthulde vandaag het eerste billboard.
Akkerbouwster Willeke Verhoef onthult samen met BO Voorzitter Dirk de Lugt het eerste billboard Mijn akker Jouw voedingsbodem pic.twitter.com/yBH0PoU9lZ
— Dick Hylkema (@dickhylkema) June 27, 2018
Aardappelsalade in een tarweveld?
In Nieuw Vennep staat er bij gerst dat het uien zijn...
Hoezo "laten weten waar producten vandaan komen"?
Rotatieteelt en marketing: een lastige combinatie ;-)
De reclamejongens zijn moeder natuur wat te vlug af: die gerst en tarwe zal in een paar weken wel weg zijn. De borden staan wat langer...
Agrarische sector en een positieve opstelling, dat is pas een lastige combinatie.