AH-restaurantactie-uitvoerder IENS zet vraagtekens bij de toegevoegde waarde voor hun eigen merk 'IENS', schrijft de Telegraaf. De afgelopen drie edities waren met ruim een miljoen restaurantbezoeken voor Albert Heijn juist een succes. De twee partijen zijn nu met elkaar in gesprek over de invulling van een mogelijk vervolg. "We willen niet nog een keer hetzelfde doen. Hoewel de schaal ongekend is, zijn er voor ons geen nieuwe inzichten uit voortgekomen. En je kunt jezelf niet eeuwig herhalen”, stelt IENS directeur Almir Ambeskovic in de Telegraaf. Wel is Ambeskovic overtuigd van een positief IENS-effect dat de Nederlandse eetcultuur langzaam verandert.
De Telegraaf - Zegelactie AH op de wip
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
'Waardoor de Nederlandse eetcultuur langzaam verandert.' Is hier een pedante eetgidsexploitant aan het woord of zijn er Foodlogcorrespondenten die met voorbeelden kunnen bevestigen dat de eetcultuur verandert? Befaamde chefs openen frietkotten in mondaine steden. Is dat het?