‘Debbie Duurzaam’ is de over-the-top hoofdrolspeelster in een nieuwe online campagne die vijf verschillende keurmerken onder de aandacht moet brengen. Ze is dol op mensen die keurmerk-eten maken. Ga jij ook van haar houden?
De verschillende keurmerken Biologisch, ASC, MSC, Beter Leven en Fairtrade gaan dit najaar samenwerken om consumenten meer bewust te maken van gecertificeerde producten. Ieder keurmerk heeft een eigen promotieweek: de Bio10daagse, de Bewuste Visweek, de Beter Leven Week en de Fairtrade week. Aangezien ze allemaal dezelfde doelstelling en doelgroep hebben, bundelen ze nu hun krachten in een gezamenlijke online campagne.
Debbie Duurzaam is het personage dat ervoor moet zorgen dat mensen producten met een keurmerk gaan kopen. In het eerste filmpje knuffelt ze bio-wortelboer Douwe plat. De overige filmpjes worden in de komende 3 weken online gezet. Vind je ze leuk, schrikken ze je af, laten ze je gillend wegzappen of haal je er gewoon je schouders over op?
Dit is filmpje nummer 1:
Dit artikel afdrukken
Debbie Duurzaam is het personage dat ervoor moet zorgen dat mensen producten met een keurmerk gaan kopen. In het eerste filmpje knuffelt ze bio-wortelboer Douwe plat. De overige filmpjes worden in de komende 3 weken online gezet. Vind je ze leuk, schrikken ze je af, laten ze je gillend wegzappen of haal je er gewoon je schouders over op?
Dit is filmpje nummer 1:
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Juist... Wie is eigenlijk de doelgroep die bereikt moet worden en met welke call to action?
Het is in ieder geval geen geitenwollensokken reclame. Maar wel weer een Grachtengordeltype.. gaan Henk en Ingrid nu bioworteltjes eten(voor hun ogen)?
Gemaakt door en voor de grachtengordel, met EU subsidie!
Ik had gehoopt op Bio 2.0 na al die jaren. Maar het is Bio 1.lachen geworden.
PPPlease; niet voor mij. Totaal geen nut + hoog irritatie-gehalte.
Ik vind het grappig!
En als je het irritant vindt, dan heeft het dus ook gewerkt.