Foodlog introduceert vandaag drie nieuwe features: reageren op berichten uit de (inter)nationale Media, je kunt iemand oproepen in een reactie én je kunt in reacties automatische linken naar eerdere in die draad.
Sinds de zomer van 2015 besloten we berichten uit de (inter)nationale Media op 1 pagina te brengen: Kort in de Media. Het reageerformat hebben we inmiddels ook ontwikkeld. We denken dat het intuïtief is en dat we het niet uit hoeven leggen. Dus: check it out en laat horen wat voor jou niet werkt.
Net zoals Facebook kun je op Foodlog nu reageerders met een account oproepen. Dat doe je door hun naam in een reactie te tikken met het @teken daarvoor. Probeer het maar eens uit met @redactie of je eigen naam met @ ervoor. Degene die je oproept, krijgt daar per mail melding van. Gebruik deze mogelijkheid met gezond verstand en beleefdheid en niet zodanig dat het irritant wordt.
Op nagenoeg dezelfde manier kun je linken naar een eerdere reactie in een draad waarop je reageert. Dat doe je door # in te tikken en er het juiste nummer achter te zetten.
We hopen uiteraard op veel plezier en nog betere discussies.
Fotocredits: Foodlog Media
Dit artikel afdrukken
Net zoals Facebook kun je op Foodlog nu reageerders met een account oproepen. Dat doe je door hun naam in een reactie te tikken met het @teken daarvoor. Probeer het maar eens uit met @redactie of je eigen naam met @ ervoor. Degene die je oproept, krijgt daar per mail melding van. Gebruik deze mogelijkheid met gezond verstand en beleefdheid en niet zodanig dat het irritant wordt.
Op nagenoeg dezelfde manier kun je linken naar een eerdere reactie in een draad waarop je reageert. Dat doe je door # in te tikken en er het juiste nummer achter te zetten.
We hopen uiteraard op veel plezier en nog betere discussies.
Fotocredits: Foodlog Media
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Iemand oproepen doe je dus zo: tik @ en zijn naam, dan krijg je dit redactie .
Dick Veerman kunnen we nu ook zeggen; we hebben geen enkele behoefte aan een reactie over dit onderwerp van (bijvoorbeeld) wouter klootwijk ? Ook dat maakt Foodlog beter, tenminste als een ieder de boodschap ernstig neemt.
Het werkt Wouter; kreeg de melding meteen in mijn mail en lees nu wat je hier zegt.
redactie ja ik durf het toch te vragen; kan het ook een DM-bericht op twitter zijn of een Whatsapp bericht via 06-nummer van Foodlog.
Of via Messenger Facebook.
(Privé)mail probeer ik te vermijden; ik tracht die niet meer dagelijks te (hoeven/moeten) lezen.
#2 wie is dan de 'we' in je voorbeeld ?? Enkel aan Redactie en/of Dick Veerman voorbehouden? Gelijk maar even scherp stellen ;-)
Nee, alleen via mail (om de eenvoudige reden dat alle accounts daaraan gekoppeld zijn en niet aan mobieltjes en WhatsApp en ons DM-systeem geen twitter- of Facebookaccounts volgt; automatiseringswise zou het heel veel moeite met heel weinig rendement opleveren). Gelukkig gebruiken veel mensen nog altijd mail.