Coca-Cola South Pacific brengt een verrassend product op de markt: zoete melkdrankjes in de smaken Toffee Almond Panna Cotta, Butterscotch Brownie en Dark Chocolate Fudge. Dat meldt Australian Food News. Het is niet de eerste keer dat Coca-Cola experimenteert met melk. Eerder kwam het frisdrankbedrijf al met kindermerkmelk. Bij de nieuwe ‘Café Creations’ draait het niet zozeer om de gezondheid, de melkdrankjes zijn geïnspireerd op ‘decadente smaken en desserts’. Het is een nieuwe poging van een frisdrankbedrijf om de omzet op peil te houden, omdat de consumptie van suikerrijke frisdranken wereldwijd gestaag afneemt. De melkdrankjes zijn nu verkrijgbaar in supermarkten, winkels en benzinestations in heel Australië. Opvallend is nog dat Coca-Cola voor de promotie niet alleen online en in de winkels van leer trekt, maar ook maaltijdbezorgplatforms Uber Eats en Deliveroo op straat samples laat uitdelen.
AFN - Dessert inspired flavoured milks launched by Coca-Cola | Australian Food News
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook