De Belgische supermarktketen Colruyt brengt zijn huismerk Boni Selection in Nederland rechtstreeks op de markt, via de nieuwe boodschappendienst Stockon. Eventuele merkenrecht-issues met de Nederlandse supermarktketen Boni zouden zijn 'afgekaart'. Dat vertelt initiatiefnemer Stephan Bosman in Distrifood. Stockon levert zijn abonneehouders tweewekelijks de 'voorraadkast'-boodschappen, rechtstreeks van de producent aan klanten in heel Nederland vanuit het PostNL distributiecentrum in Barendrecht. Bosman: "Bij het zoeken naar een eigen merk voor Stockon kwamen we uit bij Colruyt, dat Boni Selection voert. Colruyt is voor ons net als andere A-merken een aanbieder die via onze marktplaats zijn assortiment aanbiedt." Colruyt zal actief eigen beleid gaan ontwikkelen voor de Nederlandse markt, zoals prijzen en voorraadbeheer van de 300 à 400 huismerkproducten.
Distrifood - Colruyt eigen merk online naar Nederland - Distrifood
  • Deel
Druk af