Plus bereidt Nederland met deze bijzondere dag voor op de nieuwe spaaractie van de supermarktketen. Onder het motto ‘Goed eten, dat wil je vers houden’ sparen klanten bij Plus vanaf 21 april voor Tupperware-producten.

Om er zeker van te zijn dat de campagne zou aansluiten bij de werkelijkheid, deed de supermarktketen onderzoek naar de bewaardozen onder 1.007 uitwonende jongeren. Ruim 7 op de 10 krijgen wel eens eten van hun ouders mee, 4 op de 10 minimaal 1 keer per maand. De helft vergeet daarbij wel eens de geleende bakjes ook weer terug te geven. 1 op de 10 raakt de vershouddoos zelfs kwijt. Daar kunnen we wat mee, moet Plus gedacht hebben. Met de hashtag #Brengzeterug is het tijd voor een bezoekje aan je ouders op 14 april.

“Dé dag om alle ouders eens te bedanken voor al dat lekkers en gezonds dat ze door het jaar hebben meegegeven en meteen alle dozen die in keukenkastjes staan opgestapeld terug te brengen”, aldus de supermarktketen.

Dat vershoudbakjes van Tupperware al langer in de commercials van Plus te zien zijn, zal geen toeval zijn, schrijft Adformatie. In de meest recente commercial brengt een kleinzoon steeds eten naar zijn opa in een bakje.

Dit artikel afdrukken