Appelsientje gaf een aantal gezinnen een camera mee naar huis. De reclames moeten de claim '100% puur sap' onderstrepen.

'100% pure momentjes'
Voor de commercials filmden gezinnen hun ontbijtsituatie. Uit de beelden is vervolgens een aantal commercials gemonteerd, vanuit de gedachte dat het materiaal een waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid moet geven.

Het campagnethema heeft de naam '100% pure momentjes' meegekregen. Met een 'Blije Ochtend', 'Luie Ochtend' en 'Fitte Ochtend' zou iedereen zich in een van de situaties moeten kunnen herkennen. Appelsientje nodigt Nederland ook uit om het eigen ‘100% pure ochtendmoment’ te delen via de Appelsientje Facebook pagina. Zo kan iedereen de nieuwe hoofdrolspeler in de campagne worden op de sociale media en in de eigen woonplaats in lokale reclameuitingen.


100% PUUR Zware Ochtend, Appelsientje

Het is niet de allereerste 'real life reclame' ooit. MarketingOnline zegt de aanpak al eerder gezien te hebben bij een content-campagne voor Ouders van Nu maar denkt dat deze vorm van reclame weleens door zou kunnen zetten.


100% PUUR Fitte Ochtend, Appelsientje



100% PUUR Blije Ochtend, Appelsientje
Dit artikel afdrukken