Op Vandaag.be zegt supermarktkenner Gino van Ossel:
De koerswijziging van Aldi past perfect in de evolutie die harddiscounters wereldwijd doormaken. "Zij worden meer en meer buurtsupermarkten die discountprijzen hanteren", luidt het. "Ze bieden meer verse producten aan, bakken brood ter plaatse en nemen nu ook de populairste A-merken op in hun gamma."
Fotocredits: ell brown
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
De omgekeerde wereld aangezien de AH steeds meer huismerk verkoopt. Ooit op zoek naar A-merk stroopwafels bij de Appie om op te sturen naar het buitenland, niet te vinden :)
Josien, dat geldt bij Lidl zelfs in Frankrijk al. In het zuiden tenminste. Vandaag gechecked.
LIDL in portugal heeft A-merken en broodbakservice. het vlees is nationaal.
Interessant en begrijpelijk. Sterke formules worden vaak eerst heel 'single minded' neergezet maar kunnen eenmaal in het brein de consument geprint, meer gaan vermengen. Dus wellicht wordt de Aldi nu een 'budgiteits' formule.