Albert Heijn ziet de trend van echt voedsel met echte verhalen van gepassioneerde telers, leveranciers, medewerkers en klanten. Albert Heijn is niet meer alleen voor de grote fabrikanten, maar geeft doelbewust kleine vernieuwende merken met een verhaal een plek in de winkel. In plaats van heel hard te toeteren over wat Albert Heijn te bieden heeft, durven zij het aan om de principes van Internal Branding te volgen. Eerst binnen beginnen en vervolgens de energie die zo ontstaat stap voor stap naar buiten uit dragen. Afgelopen week zag ik de film die Albert Heijn heeft gemaakt voor de interne organisatie.
De film - Everybody Appie - is stiekem ook voor mensen buiten de organisatie te bekijken. Kijk maar:
AH wil met 'chauffeur & CEO' Wouter Kolk weer sympathiek worden. Dat is duidelijk.
Fotocredits: Wouter, CEO & chauffeur AH, still uit de AH interne film, AH
Op 8 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
En de nieuwe commercial.
Wow, wat een mooie rit was dat :-)