Albert Heijn lanceert een nieuw online-platform waar klanten rundvlees in alle soorten en maten uit Uruguay, de VS en Australië kunnen bestellen. Dat meldt Distrifood. 'Vakslager' is de vijfde zogenoemde ‘specialty store’ die de supermarkt opent.

Eerder zette Albert Heijn al gespecialiseerde webwinkels op voor bier, bloemen, wijn en taarten.

Op de website kunnen klanten kiezen uit 34 rundvleesproducten. "Van entrecôte tot picanha, van 175 gram tot 2,5 kg en van volledig grasgevoerd tot graan- én grasgevoerd," zo staat het op de site. Uiteraard is daar ook tot in detail na te gaan wat de herkomst van het vlees is.

De steaks worden bij een minimumbedrag van €30 gekoeld en gratis thuisbezorgd. Om het stukje vlees zo mals en lekker mogelijk te kunnen serveren, kun je op de website ook terecht voor receptinspiratie en bereidingstips van de vakslagers.
Distrifood - AH zet online in op bijzonder rundvlees
  • Deel
Druk af