De tweede editie van de Tournée Minérale zit er weer op voor de Belgen. In totaal kickten 104.579 ingeschreven deelnemers van de alcohol af, schrijft HLN. In de eerste editie waren dat er met 122.460 meer. Toch is de organisatie blij en spreekt van een succes, mede door de hoeveelheid reclame en belangstelling van de retail. "De blijvende belangstelling en de groeiende aandacht voor niet-alcoholische alternatieven in horeca en handel wijzen op een maatschappij in verandering. Vorig jaar deden sommige nog mee als gimmick of hype." De meest genoemde reden om mee te doen was 'voor mijn gezondheid'. Met 15 ingeschreven deelnemers op 1.000 inwoners was West-Vlaanderen de meest enthousiaste Tournée Minérale-provincie.
Nog 5
Je hebt 0 van de 5 kado-artikelen gelezen.
Op 10 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 10 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook