Ik hou m'n mond maar 'ns even. Wat vindt foodlog.nl ervan.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Alex, betalen ze dan ook de proceskosten? Heb je daar aanwijzingen voor?
Het is een in scene gezette publiciteitsstunt van Bavaria Nederland zelf.
Iedere 10 jaar komt dit verhaal weer boven. Ze balen in Lieshout gewoon omdat ze bij de "Gouden Loekie" niet bij de laaste 5 genomineerden zaten.(met hun ballenknijpende "Zo" spot). Je moet namelijk weten dat het hun niet gaat over maken van echt lekker bier ( b.v. met een Brabants karakter) maar wel over het maken van leuke en opmerkelijke reclamesspotjes waar heel Nederland overt moet praten.
Bij "Max" denk ik aan mijn onnozele huisgenoot die de op een nacht zijn frituurpan liet opwarmen en ondertussen ging wachten met een jointje. Max viel in slaap, de keuken en gang waren een tijd later bedekt met een laagje fijn pikzwart stof, inclusief alle spullen die erin waren opgeslagen.
Denken aan Brabant is ook het hoofd een richting uitduwen. Dat wil Bavaria graag. Merken bouwen gaat niet om letterlijke betekenissen, maar om associaties. Jouw moeder doet wat Bavaria wil. Laten we eens verder doorgraven in de niet-letterlijke betekenissen en kijken wat daar komt bovendrijven. Ik beloof je -in sommige gevallen- een groter percentage lucht dan in de letterlijke gevallen.
Welnee. Je denkt bij Max (de omroep), toch ook niet aan je vriend Max?
Mijn moeder - 80 jaar en mijn gids in dit soort zaken - was er helder over. 'Bavaria, da's toch bier uit Brabant?'
Nou het is WEL een poging tot suggestie, maar niet van iets hards.
De naam "Bavaria" duwt je hoofd een richting uit. Laat je denken dat ...