Hugo StienstraHugo Stienstra
Hugo Stienstra begon zijn carrière, na zijn studie rechten, in de media waaronder bij het Commissariaat voor de Media en het NOS Journaal. Bij het Journaal leerde hij hoe je een nieuwsverhaal vertelt en hoe je een waardevol netwerk van stakeholders opbouwt. Die liefde voor ‘nieuws maken’ besloot hij in te zetten in het bedrijfsleven. Inmiddels is Hugo ruim drie jaar Corporate Communicatie Manager bij Nestlé Nederland waar hij onder andere verantwoordelijk is voor het zichtbaar maken én beschermen van Nestlé en haar merken en voor het via media influencers aan de consument vertellen wie Nestlé is en waar het bedrijf voor staat.
Vallerie van WilligenValerie van Willigen
Valerie van Willigen heeft meer dan 15 jaar ervaring in FMCG en haar passies zijn mensen, voeding en merken. Na bij NIKE en Heineken gewerkt te hebben heeft Valerie verschillende marketing rollen vervuld bij Nestlé Nederland waar zij momenteel Head of Marketing & Communication is. Het is Valerie's overtuiging dat merken waarde krijgen wanneer ze zich inspannen diepgaand te begrijpen, bereid zijn continu te leren en zichzelf blijven uitdagen maximaal bij te dragen aan het dagelijks leven van mensen.



Klik hier om terug te gaan.