Dit bericht gaat vanmorgen uit naar bedrijven, boeren, burgers, buitenlui, echte consumenten, pers en overheid:

Graag nodigen we u uit voor de presentatie van kijk of het klopt, het (g)één logo dat foodlog.nl voorstelt om serieus werk te maken van duurzaamheid.
Op dringend verzoek van een door het ministerie van LNV ingestelde commissie gaven we het Convenant Verduurzaming Voedsel in maart jl. al een inkijkje.
In de krant gaven diverse partijen al eerder aan enthousiasme voor (g)één logo maar een recht op informatie te voelen.

Op maandag 26 april, tussen 14.45h en 16.00h doen we in Wageningen alles uit de doeken, inclusief het mogelijk gebruik van de barcode als boercode.

In de bijlagen vindt u het persbericht met meer details over de presentatie en een krantenknipsel.

Kijk of het klopt hoopt van harte dat u erbij kunt zijn!
Daaraan hangt dit persbericht met alle details. In de zaal is ruimte voor een dikke 200 mensen.

De redactie dankt Wageningen UR voor het beschikbaar stellen van een collegezaal (naar het schijnt de allermooiste) in het Forumgebouw. Natuurlijk, vond ook Simon Vink, woordvoerder van het bestuur van de WUR, de waarheid en ook de mooie technologie erachter moeten dringend achter de gordijnen vandaan. Er is niks te verbergen. Integendeel.
Dit artikel afdrukken