Tijdens de Sustainable Retail Summit komen internationaal vermaarde sprekers aan het woord en bieden ronde tafels, workshops en netwerkmogelijkheden de kans voor praktisch toepasbare leermomenten met FMCG-experts (CEO's), hoge regeringsfunctionarissen, internationale organisaties, inspirerende gezondheids- en duurzaamheidsleiders en andere stakeholders. Iedereen die zich bezighoudt met het bevorderen van duurzaam ondernemen en gezonde gemeenschappen zal er zijn.

Programma
Het tweedaagse evenement, georganiseerd door The Consumer Goods Forum*, biedt een gevarieerd programma inclusief een cocktail en diner op de donderdagavond. Gerenommeerde sprekers uit de retail wereldwijd - van bedrijven zoals Nestlé, Mondelez, Migros, Ahold Delhaize, Danone, Sainsbury's, Heineken, Johnson & Johnson - maken hun opwachting.

Donderdag 27 oktober
    8.00 uur Special Session USSEC
    9.00 uur - The CGF in Context - Building the Business Case
                  - Introduction to The Consumer Goods Forum
    9.05 uur Environmental Sustainability Pillar Presentation
    9.20 uur Social Sustainability Pillar Presentation
    9.40 uur Health & Wellness Pillar Presentation
    9.55 uur Q&A Session
    10.15 uur Networking Break
    10.45 uur #1 Megatrends: Food Waste
    12.30 uur Networking Lunch
    14.00 uur #2 Megatrends: Forced Labour
    15.30 uur Networking Break
    16.00 uur #3 Megatrends: Healthier Communities
    19.00 uur Official Cocktail & Dinner

Vrijdag 28 oktober
    8.00 uur Special sessions
    9.00 uur Inform & implement - interactive sessions
    10.15 uur Refreshment Break
    11.00 uur Actionable insights workshops
    13.30 uur Lunch
    14.30 uur Closing plenary - Millennals vision
    14.30 uur Keynote Addres: Kevin Hyland

Het officiële programma met de verschillende sprekers, breakouts, workshops, case studies en special sessions is hier te downloaden.

Tickets
Inschrijving is mogelijk vanaf €960,00, via de website.

*The Consumer Goods Forum is a global, parity-based industry network that is driven by its members. It brings together the CEOs and senior management of some 400 retailers, manufacturers, service providers, and other stakeholders across 70 countries, and it reflects the diversity of the industry in geography, size, product category and format. The CGF member companies have combined sales of EUR 2.5 trillion. Their retailer and manufacturer members directly employ nearly 10 million people with a further 90 million related jobs estimated along the value chain. The CGF is governed by its Board of Directors, which includes 50 manufacturer and retailer CEOs and Chairpersons.
Dit artikel afdrukken