image


Je leest het goed. De gemeente Schouwen-Duivenland heeft de Stichting Promotie OosterscheldeKreeft voor de derde keer subsidie toegekend om de kreeft te promoten. De Stichting is zo actief dat de gemeente zeer tevreden is over haar activiteiten. Schouwen-Duiveland overweegt nu zelfs om de subsidie structureler te gaan toekennen. Vooral als gevolg van internationale persreizen is er veel aandacht voor de culinaire kanten van de gemeente. Het blijkt dat deze zich veel verder uitstrekt dan alleen de aandacht voor de kreeft. Ook talrijke andere streekproducten uit de Zeeuwse regio genieten van de aandacht in de media.

Als ik dan even terugkijk naar het artikel wat ik afgelopen week schreef over authentiek voedsel, dan liggen de mogelijkheden voor het oprapen. Nu maar hopen dat de gemeente Veenhuizen dit ook leest!

Dit is goede win-win marketing voor een goede zaak! Het succes groeit vanzelf, als je er maar vertrouwen in hebt!

bron: zibb
Dit artikel afdrukken