image'IJdelheid', Ellen Klijzing

Maar liefst 62% van de Nederlanders wil liever in zijn of haar favoriete kleding passen dan onbezorgd te kunnen eten. Daarnaast ontvangt 67% liever een kerstpakket dan dat hun werkgever het bedrag doneert aan een goed doel.

Dit blijkt uit onderzoek van bureau Motivaction dat Nederlanders een aantal dilemma's voorlegde. Opvallend was verder dat 86% van de Nederlanders hun baas liever de waarheid vertelt dan dat ze slijmen voor een mooie promotie.


Uit het onderzoek blijkt voorts, dat 84% van de Nederlandse mannen liever vaker bij de kinderen wil zijn dan dat carrière maken. Als het op kiezen tussen een favoriet tv-programma en seks aan-komt, kiest de vrouw liever voor seks (62%). Dat de gemiddelde Nederlander toch redelijk ijdel is blijkt uit het dilemma ‘Tien minuten voordat ik naar een feestje ga check ik liever hoe ik eruit zie dan dat ik op bank wacht’. Maar liefst 63% van de Nederlanders (54% mannen en 72% vrouwen) geeft hier de voorkeur aan.

Voo Nederlanders die echter niet kunnen kiezen heeft Mona een nieuw product op de markt gebracht. Mona Lekker&Licht bevat minder dan één procent vet en heeft toch een volle, romige smaak.

Aldus culinairnet ;-)
Dit artikel afdrukken