Albert Heijn nodigt een selectie van klanten (met een geregistreerde Bonuskaart) uit om mee te gaan naar een Delhaize vestiging in Antwerpen. Ze krijgen daar een rondleiding door de winkel, een lunch en een proeverij. AH wil van de 'verkenners' vernemen welke Belgische producten ze graag in de Nederlandse winkels zouden willen zien. Deze producten maken kans op een plek in het schap bij de Nederlandse Albert Heijn-winkels. Via een link in de uitnodiging kunnen de benaderde Bonuskaarthouders per e-mail aangeven waarom zij mee willen naar Antwerpen.
LMK - AH-klant kiest Delhaize-producten
Lees ook
- Delhaize moet gaan veralbertheijnen 15 feb 2023
-
0
+Albert Heijn houdt boodschappen Belg betaalbaar 1 jun 2022
-
14
+Korting op producten met Nutri-Score A en B bij Delhaize 12 sep 2019
-
0
+Albert Heijn krijgt vrouw aan het roer 23 jan 2019
-
3
+Albert Heijn rekt de markt op van €38 naar €65 miljard 13 dec 2018
-
1
+‘Nederlandse’ kortingen lokken Belgen hun Delhaize weer in 9 mei 2018
-
1
+Ahold Delhaize maakt winst ondanks ‘slabakkende’ Belgische supers 28 feb 2018
-
0
+Voor eerste identieke huismerken kijkt AH bij Delhaize de kunst af 17 jan 2018
- 1 Lidl neemt 3 Belgische AH’s over 14 mrt 2017
- 0 Boer begreep prijsverschillen tussen Nederland en België niet 18 nov 2016
Gedroogde paddestoelen (cepes en trompetjes van de dood).
Liebig vleesextract in wit glazen flesje.
Konijn met pruimen (kant en klaar).