Deze prachtige reclamekaart viel hier zaterdagmorgen in de brievenbus. Afzender is De Keurslager. De organisatie met de pay off ‚verstand van lekker vlees‚. Echte specialisten dus.

image

Tekst op de achterkant:

De Megabal is een overheerlijke gehaktbal gemaakt van vers varkensgehakt gemengd met blokjes mozzarella kaas en fijne kruiden. Megalekker en nu ook nog Megavoordelig, want voor 4 Megaballen betaalt u nú slechts € 5,50

IK koop nooit bij de Keurslager en weet eigenlijk nauwelijks meer hoe hun winkels eruit zien. Zoiets drukt je even met de neus op de feiten. Is deze kennelijke specialist in vlees dan gedwongen om een pre-fab bal te maken van 'vers' varkensgehakt met mozzarella (wat is er mis met oud brood?) en 'fijne kruiden die zonodig 'Megalekker' moet heten?

Wat is in 's hemelsnaam de bedoeling. De K&K-klant van Ah en de Lidl teruglokken met iets dat hem min of meer bekend voor moet komen?

Een welgemeend advies: weg met die bal en doe gewoon goed vlees of breid uit met andere goede producten. Voor mijn part groenten, kaas en andere goeie zuivel. Maar geen halve 'me too'. Daar hebben de Keurslager en zijn klant niets aan.
Dit artikel afdrukken